VÅRA LERVERANSTIDER ÄR NORMALT MELLAN 1-3 ARBETSDAGAR OM VARAN FINNS I LAGER. ALLA VÅRA SILVERSMYCKEN ÄR TILLVERKADE FÖR HAND OCH IBLAND LEVERANSTIDER KAN BLI LITE LÄNGRE ÄN NORMALT OM EFTERFRÅGAN ÄR STOR!
OM EN VARA HAR AVVIKANDE LEVERANSTID STÅR DET ANGIVET VID RESPEKTIVE VARA.
ÖPPET KÖP & ÅNGERRÄTT GÄLLER INTE FÖR ÖRHÄNGEN AV HYGIENISKA SKÄL.
Observera att det EJ är öppet köp eller bytesrätt på beställningsvaror och rabatterade produkter!
Välj den vara du vill köpa, läs produktbeskrivning, fyll i antal och klicka på ”KÖP”.
När som helst under beställningens gång kan du se vad som finns i korgen genom att klicka på "Varukorg” högst upp till höger. Därifrån kan du hantera dina produkter eller tömma varukorgen. När du är nöjd med din beställning klickar du på ”Till kassan”.
Vi gör vårt bästa för att webbutiken ska vara uppdaterad.
Ibland kan visa av produkterna vara tillfälligt slut i lager pga stor efterfrågan .
Är det slut i lager , kan du skicka ett mail till : info@madamesilver.se om önskemål att beställa ett smycke.
Genomförd beställning innebär att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att namn och adress registreras i vårt kundregister.
Alla priser är i svenska kronor (SEK) inklusive moms.
"Beställningsvara" innebär att varan inte finns i lager utan beställs efter lagd order. Leveranstiden är ca 2 veckor!
*Faktura / Klarna
*Betala med kort
Nästan alla smycken finns i lager för omgående leverans. Om en vara har AVVIKANDE LEVERNSTID står det angivet i PRODUKTBESKRIVNING. Vi anlitar Posten för leverans av våra varor . Leveranstid: 1-3 arbetsdagar.
Vi skickar våra varor med Postens tjänst Brev Skicka Lätt med in- och utlämningsbekräftelse.
Paketet lämnas in och hämtas ut hos Postens ombud. FRAKT - 50kr inom Sverige.
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid special beställda varor). Maila till info@madamesilver.se
Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se . Du betalar själv returfrakten och skickar med Postens tjänst " Brev Skicka Lätt" eller rekommenderat brev.
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).
Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.